23 Kasım 2011 Çarşamba

Eskişehir Gezimiz -1-

Aslında altı blogger olarak planladığımız Eskişehir gezimize diğer arkadaşlarımızın iş ve okul durumları yüzünden sadece Edi ve ben gidebildik :} 7-9 Ekim'de Öceli ve Stil'in Eskişehir macerasının tadı damağımda kaldı resmen. Edi'mmm en kısa zamanda Ayvalık kaçamağı da istiyorum ona göre ;}

Eskişehir'e hızlı trenle gittim çok rahat bir yolculuktu ve 1,5 saat sonra hiç yorulmadan ulaştım. Benden önce giden Edi'm karşıladı beni ve soluğu Papağan Çiğbörek'te aldık. Eskişehir'in meşhuuur çiğ böreğini yedikten sonra kısa bir adalar turu yaptık ve Çukurçarşı'da bir Cafe'de bol kahkahalı güzel bir akşam geçirdik. Bu arada telefon şarjlarımız bitene kadar tweet attık.

Tavla oynayalım dedik. Gülmekten, pulları yanlış yerleştirdiğimizi çektiğimiz fotoğrafa bakarken anladık :D Ortamdaki en neşeli ikili bizdik, iki deli kadın çocuklar gibi eğlendik.

Duble çay isteğimiz devasa bardakta gelince koptuk yine, bu arada tavlada Edi'yi yendim tavlayı da koltuğuna sıkıştırdım hehhe...

Eskişehir Şeker Fabrikası'nın misafirhanesinde konakladık odamızın manzarası muhteşemdi. Konforu da fena değildi ;}

Fabrikanın bahçesinde Edi'nin ojektifinden bendeniz...

Ertesi gün düştük Eskişehir yollarına önce güzel mekan Kahv6'da kahv6 yaptık. Sonra başladık dolaşmaya.

Köprübaşı güzelleri ;}

Eskişehir adı gibi eski değil, cıvıl cıvıl her saat güvenle dolaşılabilecek modern bir şehir. Yıllar önce gitmiştim köy gibiydi, o halinden eser yok. İnsanları da şehir gibi modern ve temizdi. Bir şehir düşünün; gecesi ayrı gündüzü ayrı güzel.

Eskişehir'de gidebildiğimiz yerler: Papağan Çiğbörek, Haarika Batıyakası, Adalar, Kahv6, Waffle Es Cafe, Odunpazarı Evleri, Kurşunlu Külliyesi, Lüle Taşı Müzesi, Hafiz Ahmet Efendi Konağı, Şelale Park, Kentpark, Espark AVM, 222 Park One Night. Gidemediğimiz görülecek çok yer var oraları da bir dahaki sefere sakladık ;}

Bu gezimize dair paylaşılacak çok fotoğrafımız var devamı gelecek...;}

24 yorum:

cingifilli dedi ki...

Ayyyy ne güzelsiniz fıstıklar.Bir dahaki buluşmayı,geziyi hep beraber yapalım:)

^ Çilekli Fondü ^ dedi ki...

Eskişehir'de okumuş ve şuan deli gibi orayı özleyen biri olarak içim gittiii fotoğraflara bakarkenn :(

Chilek dedi ki...

Oy güzellerime bakın, ikinize de maşallah:)))

sJ dedi ki...

çok tatlısınızzz. Eskişehir' i çoook övüyorlar fotoları görünce doğruymuş dedim:) fotoların devamını bekliyorum Yeşimcim.

emintolga dedi ki...

Ben de istiyom, beni de götürün :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Canım Yeşom hep yapalım annem ne güzel günlerdi 2 gün değil haftalar olsa keşke sıkılmam yani senle o derece canımsın öperim.

Hande dedi ki...

Eskişehir'e bir kere gitmiştim bahsettikler kadar güzel bir şehir. Sizinle iyice renklenmiş :))

Nilgün Komar dedi ki...

süperrrr

Begonvilli Ev dedi ki...

Çok güzel bir gezi olmuş! ''Arkası çok gelsin'' diyelim:)

Şule İle Egeli Tatlar dedi ki...

Keyifli birgün olmuş ohh neguzel .Benımde merak ettıgım bir yerdır Eskişehir .

Sevgiler,

tülin dedi ki...

Biz de gitmiş ve çok eğlenmiştik.Şimdi küçüğüm orada yaşıyor :(

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Gözlerimi kamaştırdınız yaa, gözlerimin ışıltısı geçsin öyle yorum atam diye bu zamana bekledim..
Can-Kan insanlar, bir dahakinde bende olacağım inşAllah :*

NİMO =) dedi ki...

Böreğim çöreğiiimm... Bende nicedir bu kareleri bekliyordum cukkadanak gördüm edim'de koştum burayada geldim :) Edi'ye sitemkar bir yorum bıraktım aynını buraya yazmıcam :9 Amam iki güzel bayanın gözlerimi nasıl kamaştırdığını yazmadan edemicem :))

AtolyeKedi dedi ki...

Ay ne güzel, canım benim iki güzel kız gezmişiniz... Güzeldir ama Eskişehir severim ben. Hadi bakalım devamını bekliyorum.

Aybige-Kedi Defteri dedi ki...

İçinize sinsin, oh! Özletme bir daha bu kadar kendini Yeşimciğim.

♡ ♥♕Butik Merve♕♥♡ dedi ki...

cok güzel kareer yakalamışsınız canımm:)

YETENEK-SİZİN dedi ki...

Benimde Zeka'm gibi gözlerim kamaştı. İkinizde Eskişehiri salladınız geldiniz. Bir dahakine yanınızda bende olacağım şimdi olduğu gibi hasetimden çatlamaycağım:)))

Serra D dedi ki...

çoook beğendim.:)

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

canlarım yaa çok güzelsiniz MAŞALLAH hadi bakalım her ikinizden eskişehir turu bizlere:) sevgiler

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

güzel bir gezi olmuş...çok güzel gözüküyorsunuz..maşallah...

Noyumberry dedi ki...

Güzel bir gezi olmuş Yeşimcim:)
Mutluluğun gözlerinden okunuyor..
Sayende Eskişehir'i gezmiş kadar olduk..Sevgiyle kal canım:)

reyhane dedi ki...

Oh oh sefanız ola..

moda_kesh dedi ki...

çoook güzelsiniz ikiniz de çok özendim keşke orda olsaydım dedim :))ama bi daha ki sefere bizi almadan gitmeyin :)))

cecilia dedi ki...

yerim ben sizi ya çok tatlısınız çoook, ne de iyi etmişsiniz cnm eskişehire hiç gitmedim çok merak ediyorum bende, arada böyle kaçamaklar yapmak lazım ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...